کد خبر : 2307
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

روند کنترل بیماری کرونا در شهرستان بهار مطلوب است

روند کنترل بیماری کرونا در شهرستان بهار مطلوب است

روند کنترل بیماری کرونا در شهرستان بهار مطلوب است


فرماندار شهرستان بهار روند کنترل بیماری کرونا در این شهرستان را مطلوب دانست و گفت: استمرار طرح فاصله گذاری اجتماعی بهترین اقدام در شرایط امروز کشور است.

به گزارش ایوا (بهار) به نقل از قلم، احسان قنبری با بیان این که جایگاه شهرستان در روند کنترلی بیماری کرونا رو به بهبود است و اوضاع شهرستان بهار نسبت به هفته گذشته مطلوبتر است، از مردم شهرستان بهار به سبب همراهی با دستگاه های اجرایی تشکر کرد.

وی با اشاره به این که شرایط هنوز عادی نشده است، یاداور شد: ضروری است مردم همچنان توصیه ها را رعایت و از تجمع و تردد بی مورد خودداری کنند.

قنبری ضمن تقدیر از کادر درمان، پزشکان و پرستاران در خط مقدم مقابله با کرونا، افزود: تلاش‌های نیروی انتظامی، بسیج و هلال احمر در مدتی که مبادی ورودی شهرستان را کنترل می‌کردند، قابل تقدیر است.

این مسئول از اقدامات ستاد مردمی کرونا و در راس آن امام جمعه شهرستان بهار، خیرین، بسیجیان و کشاورزان و اقشار مختلف مردمی و ورود آنان درخصوص ضدعفونی معابر و آموزش از طرق مختلف و هم چنین کسبه فعال این شهرستان تقدیر کرد و گفت: فعالیت مشاغل پرریسک، ورزشگاه‌ها و محل‌های اجتماع مانند کنفرانس‌ها و سمینارها، مجالس شادی، عزا و محافل عبادی که مردم اجتماع می‌کنند، همچنان ممنوع است.

فرماندار شهرستان بهار در این راستا ادامه داد:  مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، همچنان تعطیل و فعالیت خود را به صورت مجازی و غیرحضوری انجام دهند. 

وی از فعالی های سپاه پاسداران نیز تشکر کرد و افز فعالین عرصه های اقتصادی و عمرانی در این شهرستان خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت خود را برای حرکت چرخه تولید و پیشرفت‌ فیزیکی پروژه‌های عمرانی مورد نیاز مردم، ادامه دهند.

قنبری خطاب به مردم شهرستان بهار نیز گفت: شرایط عادی نشده است و از مردم فهیم شهرستان بهار می‌خواهیم تا همچنان توصیه ها را رعایت کرده و توصیه‌های ستاد استانی و دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی را با دقت انجام دهند‌.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.