کد خبر : 3398
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

تفکر و فرهنگ بسیجی عامل غلبه بر مشکلات و پیشرفت در کار است

تفکر و فرهنگ بسیجی عامل غلبه بر مشکلات و پیشرفت در کار است
معاون توسعه و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزیر دفاع گفت: بسیج در بحران‌ها حضور گره گشایی داشته و همراه، همدرد و التیام بخش آسیب دیده‌ها بوده است.

به گزارش ایوا بهار؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سردار رضا طلایی نیک به مناسبت  هفته گرامیداشت بسیج نشست بصیرتی با حضور مدیر، کارشناسان و کارکنان اداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار و جمعی از پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ و مدیران مدارس برگزار شد.

معاون توسعه و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزیردفاع با بیان اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل با مشارکت مردم آن رابنیان نهاد گفت: بسیج در همه عرصه‌ها نقش موفق خود را نشان داده و قاطبه ملت ایران با تفکر بسیجی همراه هستند.

طلایی نیک با اشاره به اینکه بسیج در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته است، گفت: بسیج در بحران‌ها حضور گره گشایی داشته و همراه، همدرد و التیام بخش آسیب دیده‌ها بوده است.

او گفت: امروز از نقاط قوت ما قدرت دینی است و دین هر جا وارد شده مبنای اقتدار ما در برابر دشمنان شده است و در برابر قدرت‌های استکباری و زیاده خواه با متکی به انرژی دینی و مردمی ایستادگی کرده ایم.

معاون توسعه و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس گفت: ایمان رزمندگان و بسیجیان و روحیه شهادت طلبی رمز اصلی پیروزی در دوران دفاع مقدس شد.

طلایی نیک گفت: نیروی مسلح به پشتیبانی مردم در اوج عزت و اقتدار است و امروز ایران اسلامی از لحاظ قدرت دفاعی – نظامی و ظرفیت سیاسی از کشور‌های موثر جهان می‌باشد.

او افزود: تراز تجاری کشور مثبت شده و در بحث زیرساخت‌ها پیشرفت‌های چهار دهه پس از انقلاب قابل مقایسه با گذشته نیست و در اکثر زیرساخت‌ها بطور جهشی نسبت به قبل انقلاب ایجاد و گسترش یافته است و علاوه بر جهش علمی، به طور مثال ۶۰ برابر قبل انقلاب برای تحصیل رشته‌های دکترا ظرفیت داریم و از نظر داشتن نیرو‌های متخصص نه تنها خود اتکا شده ایم بلکه در کشور‌های دیگر نیز متخصصین دهه‌های اخیر ایران اسلامی با افتخار نقش آفرینی دارند.

معاون توسعه و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزیر دفاع گفت: اقتصاد نفتی، غیر مولد، رانتی، دولتی و وابسته قبل انقلاب، متحول نشده است و باید دولتمردان به این ضرورت مهم توجه می‌کردند تا امروز شاهد تورم و بیکاری مشکل ساز نمی‌شدیم. دولت سیزدهم وارد جراحی بزرگ اقتصادی شده و همانند مردم باید یاری گر دولت باشیم.

طلایی نیک گفت: امروز نظام توانمند و قدرتمند است و دشمنان با وجود عصبانیت و خصومت نمی‌توانند حاکمیت مردم سالاری دینی واصل نظام را متزلزل کنند.

او افزود: دغدغه اصلی آسیب‌های فرهنگی اجتماعی و معیشتی است و در این مقوله با وجود دستاورد‌های زیاد، از حدود ۲۰ سال گذشته غفلت ها‌ی جدی داشته ایم و امروز برخی ناآرامی و نابسامانی نیز به دلیل غفلت از عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و معیشتی است.

معاون وزیر دفاع با بیان اینکه ودر فضای ادراکی و شناختی بخشی نسل جدید خوب کار نکرده ایم گفت: تحریف و روایت غلط تاریخ در دستور کار دشمن قرار گرفته و فضای مجازی بدون آموزش و سواد رسانه در اختیار دانش آموزان قرار گرفت که باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

طلایی نیک گفت: باتدبیر و صلابت از این شرایط نیز همانند تجربیات قبلی عبور خواهیم کرد و انشاالله این نظام و انقلاب اسلامی به ظهور مهدی موعود عج پیوند خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.