کد خبر : 3402
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷

کشف ۳ تن چوب قاچاق در شهرستان بهار

کشف ۳ تن چوب قاچاق در شهرستان بهار
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۳ تن چوب قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایوا بهار، به نقل از مهر، سرهنگ بزرگعلی نوری، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اطلاع مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان بهار مبنی بر حمل چوب قاچاق در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با شناسایی ۲ دستگاه خودروی نیسان وانت حامل چوب قاچاق در بازرسی از آنها، ۳ تن چوب قاچاق که ارزش آنها برابر نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف کردند.

نوری خاطر نشان کرد: با توجه به دلایل و شواهد، متهمان مدارکی دال بر قانونی بودن حمل چوب‌ها ارائه نکرده و بیان داشته‌اند که قصد فروش آنها را در بازار دارند.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری خوب مردم، گفت: ۲ متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه چوب‌های قاچاق مکشوفه به مرجع قضائی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان گفت: مقابله جدی با قاچاق کالا به جهت حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از وارد کردن کالای خارجی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریع‌تر به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.