کد خبر : 977
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

کشف 13 فقره سرقت در شهرستان بهار

کشف 13 فقره سرقت در شهرستان بهار

کشف 13 فقره سرقت در شهرستان بهار فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگيری سارق حرفه ای و کشف 13 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایوا بزرگعلی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان همواره در تمام طرح‌های انتظامی شهرستان بهار مورد

کشف 13 فقره سرقت در شهرستان بهار
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگيری سارق حرفه ای و کشف 13 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایوا بزرگعلی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان همواره در تمام طرح‌های انتظامی شهرستان بهار مورد توجه ویژه بوده است، اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی در مبارزه با سارقان، یک نفر سارق اماکن خصوصی و تجهیزات کشاورزی در این شهرستان را دستگیر کردند.
وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی، به 13 فقره سرقت اماکن خصوصی و زمین‌های کشاورزی شهرستان اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: مردم باید مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت، مغازه، اماکن خصوصی، احشام و محتویات خودرو و مجهز کردن اماکن و وسائل نقلیه به تجهیزات ایمنی و بازدارنده را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از مردم درخواست داریم که نهایت همکاری را با پلیس داشته و در صورت برخورد با موارد مشکوک سریعاً از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی 110 نزدیکترین یگان انتظامی را مطلع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.