کد خبر : 2992
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

۵۵ طرح همزمان با هفته دولت در شهرستان بهار به بهره برداری می رسد

۵۵ طرح همزمان با هفته دولت در شهرستان بهار به بهره برداری می رسد
فرماندار بهار گفت که همزمان با هفته دولت، بهره برداری از ۵۵ طرح در این شهرستان آغاز و کلنگ آغاز عملیات اجرایی یک طرح نیز به زمین زده می شود.

به گزارش ایوا بهار به نقل از ایرنا «احسان قنبری» افزود: برای بهره برداری از این ۵۵ طرح با اشتغال زایی ۱۱۶ نفر در مجموع ۱۱۰ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: طرح های آماده افتتاح شهرستان بهار در هفته دولت شامل هفت پروژه شرکت توزیع نیروی برق، ۱۰ طرح مخابراتی، ۹ طرح کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان و یک پروژه منابع طبیعی است.

فرماندار بهار ادامه داد: ۱۴ طرح شرکت شهرک های صنعتی، ۲ طرح خدمات شهری، یک طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یک طرح نوسازی مدارس، یک کتابخانه و یک طرح شرکت زیر ساخت و توسعه از دیگر پروژه های آماده افتتاح شهرستان بهار در هفته دولت است.

قنبری افزود: هشت طرح از پروژه های آماده افتتاح شهرستان بهار مربوط به حوزه کشاورزی است که از این تعداد ۶ مورد سرمایه گذاری و ۲ مورد عمرانی است.

وی گفت: عملیات احداث یک میدان به نام شهید مدافع حرم سید «میلاد مصطفوی» در شهر بهار نیز با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار آغاز می شود که با اجرای این طرح تردد در این محدوده روان و امار سوانح تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.