کد خبر : 92
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

اجرای ۵۰ عنوان برنامه در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بهار

اجرای ۵۰ عنوان برنامه در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بهار

اجرای ۵۰ عنوان برنامه در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بهار گروه فرهنگی- فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: با حضور مبلغین و همکاری دستگاه‌های اجرایی بالغ بر ۵۰ برنامه مختلف در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سطح شهرستان بهار برگزار می‌شود. به گزارش ایوا به نقل از ایکنا  همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) سرهنگ

اجرای ۵۰ عنوان برنامه در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بهار

گروه فرهنگی- فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: با حضور مبلغین و همکاری دستگاه‌های اجرایی بالغ بر ۵۰ برنامه مختلف در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سطح شهرستان بهار برگزار می‌شود.

به گزارش ایوا به نقل از ایکنا  همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) سرهنگ سیدجواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه بهار بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران معجزه عظیمی بود که این امر به دلیل ولایتمداری بودن به کوری چشم دشمنان هم اکنون در چهلمین سال خود به سر می‌برد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا افزود: به دلیل تقارن ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب با ماه مبارک رمضان شاهد اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و بصیرتی در سطح شهرستان خواهیم بود.
فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز کرد: هدف اصلی این برنامه‌ها تقویت سیره فرهنگی و تمرکز بر وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام(ره) است.
وی تصریح کرد: با حضور مبلغین و همکاری دستگاه‌های اجرایی بالغ بر ۵۰ برنامه مختلف در سطح شهرستان برگزار می‌شود که امیدواریم با حضور و‌ همکاری مردم شاهد تداوم این برنامه‌ها باشیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.