کد خبر : 3313
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

بازدید مسئولان از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بهار

بازدید مسئولان از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بهار
مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان از ظرفیت‌های مختلف مرکز آموزشی شهرستان بهار بازدید کردند.

به گزارش ایوا بهار؛ سرپرست و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در برنامه کاری یکروزه با حضور در شهرستان بهار ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بهار در نشست‌های جداگانه‌ای با امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در حل مسائل جامعه را مورد تأکید قرار دادند.

در این برنامه سرکشی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان به همراه علیرضا رضایی رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد استان همدان، محمدرضا کریمی پویا معاون توسعه مدیریت و منابع و رمضان دادگر مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان از ظرفیت‌های مختلف مرکز آموزشی بهار و شهرستان بازدید کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه حل‌مسئله با ظرفیت عظیم منابع انسانی توانمند و زیرساخت‌های کم‌نظیر است. 

وی مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در ایام وقوع کرونا و پسا کرونا نیز عالی عمل کرده است به نحوی که به محض وقوع پاندمی کرونا، با ایجاد سریع بسترهای برخط، آموزش مجازی را آغاز کرد و موجب تداوم حرکت آموزش عالی در ایران اسلامی شد.

دبیرهیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: در ابتدای سال جاری که دستور رئیس‌جمهور مبنی بر حضوری شدن کلاس‌ها مطرح شد، دانشگاه آزاد اسلامی با تدبیر دقیق منویات بالاترین مقام اجرایی کشور را عملیاتی ساخت به نحوی که در روز ۱۴ فروردین استقبال بی‌نظیر و بی‌سابقه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از کلاس‌های حضوری موجبات شروع قدرتمند حضوری شدن آموزش عالی در سطح کشور را فراهم آورد.

یدالهی اصلان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه حل مسئله است و با استفاده از ظرفیت عظیم منابع انسانی توانمند و کاردان و زیرساخت‌های کم‌نظیر در راستای حل چالش‌های جامعه گام برمی‌دارد.

زیارت قبور مطهر شهدا و آرامگاه آیت الله شیخ محمد بهاری از عالم و عارف شهیر شیعی و نشست مشترک با امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار از دیگر برنامه‌های این حضور یک روزه بود. / آنا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.