کد خبر : 2806
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

مشکل بهار و کبودراهنگ سیاست نیست

مشکل بهار و کبودراهنگ سیاست نیست

۱- تبلیغات داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در بهار و کبودراهنگ بر اساس تقویم انتخابات در حال انجام است و داوطلبان با برنامه مشخصی که دارند در حال تبلیغات هستند.تبلیغاتی که بیشتر چند داوطلب درگیر آن شده‌اند و باقی داوطلبان هنوز به این عرصه به صورت جدی وارد نشده‌اند. ۲- برخی داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس با

۱- تبلیغات داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در بهار و کبودراهنگ بر اساس تقویم انتخابات در حال انجام است و داوطلبان با برنامه مشخصی که دارند در حال تبلیغات هستند.تبلیغاتی که بیشتر چند داوطلب درگیر آن شده‌اند و باقی داوطلبان هنوز به این عرصه به صورت جدی وارد نشده‌اند.

۲- برخی داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس با ارزیابی شرایط در حال کناره‌گیری و انصراف از انتخابات هستند.
این انصراف یا به نفع داوطلبی یا به دلیلی سیاسی و کمتر به دلیل شخصی است و پیش‌بینی می‌شود همچنان ادامه داشته باشد.

۳- بحث اجماع بین داوطلبان بهاری بر روی یک داوطلب این شهرستان برای افزایش شانس پیروزی در رقابت با داوطلبان کبودراهنگی و دیگر داوطلبان که قبلاً تحلیل آن ارائه شده است نیز موضوعی است که منصرفین انتخابات را افزایش خواهد داد.
 این اقدام را می‌توان مقدمه‌ای برای گفتمان درون شهرستانی داوطلبان پیش از تفکیک این حوزه انتخابیه و ایجاد دو حوزه انتخابیه نیز ارزیابی کرد.

۴- بهار و کبودراهنگ نیازمند دو کرسی جدا در مجلس هستند و این مهم باید توسط منتخب مردم این دو شهرستان در مجلس پیگیری و به نتیجه برسد.
در دوره‌هایی مشاهده شده که نماینده این دو شهرستان در مجلس با تفکیک این حوزه مخالف بوده‌ و برای رد طرح افزایش یک کرسی به کرسی‌های استان در مجلس تمام تلاش خود را انجام داده و موفق نیز بوده است! که در این دوره باید عکس این اتفاق رخ دهد.

۵- سیاسیون استان به انتخابات بهار و کبودراهنگ نظر داشته و با حساسیت و حتی دخالت این انتخابات را رصد می‌کنند.
این رصد و دخالت به نفع این شهرستان‌ها که مشکل اصلی آن سیاست نیست، ارزیابی نمی‌شود و به نظر سیاسیون به دنبال منافع خود  این انتخابات را پیگیری می‌کنند.

۶- در این شرایط انتظار نیست که داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در بهار و کبودراهنگ با شناختی که از منطقه و حوزه انتخابیه دارند و می‌دانند که مشکل این دو شهرستان سیاست نیست و هر شهرستان مشکلات خاص خود را از محرومیت تا مشکلات کشاورزی و… دارند اولویت را به ارائه راهکار و پیگیری آن برای حل مشکل بدهند. در واقع انتخابات را از بازی سیاسی به روندی برای حل مشکل مردم حتی در فرصت تبلیغات سوق دهند.

۷- قرار است در این انتخابات فرد منتخب بر کرسی بهار و کبودراهنگ در مجلس که در اختیار مرحوم عیسی جعفری بوده، بنشیند و قطعاً مردم این کرسی را به فردی خواهند سپرد که به لحاظ اخلاقی و رفتاری نزدیک‌ترین فرد به مرحوم جعفری باشد.
پس انتظار می‌رود تمامی داوطلبان مانند مرحوم جعفری مشکلات مردم را بر مشکلات جناح‌ها و سیاسیون و ذی‌نفوذان در تبلیغات ترجیح داده و خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند. / همدان پیام

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.