کد خبر : 463
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

کشف ۱۱۰۰ برگ پول تقلبی در شهرستان بهار

کشف ۱۱۰۰ برگ پول تقلبی در شهرستان بهار

کشف ۱۱۰۰ برگ پول تقلبی در شهرستان بهار فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۱۱۰۰ برگ پول تقلبی به ارزش ۶۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایوا سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف یک هزار و ۱۰۰ برگ پول تقلبی به ارزش ۶۰ میلیون ریال در شهرستان بهار خبر

کشف ۱۱۰۰ برگ پول تقلبی در شهرستان بهار
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۱۱۰۰ برگ پول تقلبی به ارزش ۶۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایوا سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف یک هزار و ۱۰۰ برگ پول تقلبی به ارزش ۶۰ میلیون ریال در شهرستان بهار خبر داد.

وی گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان بهار مبنی بر حمل پول های تقلبی توسط فردی که با خودرو در محور های مواصلاتی در حال حرکت بود، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در اقدامی مشترک با پلیس امنیت عمومی استان همدان خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار افزود: طی بازرسی های صورت گرفته از این خودرو تعداد یک هزار برگ پول تقلبی ۵۰ هزار ریالی و یکصد برگ پول تقلبی ۱۰۰ هزار ریالی و در مجموع ۶۰ میلیون ریال چک پول تقلبی کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از افزایش ۷۰ درصدی کشف انواع سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان بهار در اجرای طرح های پیشگیرانه طی ۴ ماه گذشته موفق به افزایش ۷۰ درصدی کشفیات انواع سرقت ها در این شهرستان شدیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.