کد خبر : 2353
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

کشف خودرو سرقتی و دام قاچاق در بهار

کشف خودرو سرقتی و دام قاچاق در بهار

کشف خودرو سرقتی در بهار


با هوشیاری ماموران پاسگاه بخش انتظامی صالح آیاد یک دستگاه خودرو سرقتی شناسایی و مقادیری اموال مسروقه نیز کشف شد.

به گزارش ایوا بهار به نقل باشگاه خبرنگاران جوان کشف خودرو سرقتی در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری فرمانده انتظامی شهرستان بهار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ گفت: یکی از تیم‌های پاسگاه بخش انتظامی صالح آباد شهرستان بهار حین گشت زنی در محور اصلی، به ۳ سرنشین یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شدند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست به سرعت خود افزوده و پس از طی مسافتی تعقب و گریز با استفاده از تاریکی شب خودرو را از مسیر جاده خارج و متواری شدند.

اوادامه داد: دستگاه باطری و یک دکل مخابراتی که مشخص شد در یکی از روستا‌های تابعه شهرستان به سرقت رفته را کشف کردند.

سرهنگ نوری اظهار داشت: اموال مسروقه شرکت مخابرات به نماینده قانونی آن اداره تحویل و مالک خودرو نیز شناسایی و به وی ابلاغ شد، برای پیگیری پرونده به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه تا وفق قانون و مقررات خودرو به وی تحویل شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان با اشاره به این که تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد، گفت: با یاری خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران خستگی ناپذیر انتظامی شهرستان با تمام توان امنیت را که مطالبه به حق مردم عزیزمان می‌باشد، برقرار می‌کنیم.

کشف دام قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۱۸ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.
کشف دام قاچاق در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری فرمانده انتظامی شهرستان بهار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ گفت: ماموران یگان امداد انتظامی شهرستان بهار حین کنترل محور‌های ارتباطی منتهی به غرب کشور، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۸ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز که بر اساس نظر کارشناسان ارزش آن‌ها ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و ۳ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که این دام‌های قاچاق از استان‌های مرکزی بارگیری و به قصد انتقال به استان‌های غربی و مرزی حمل می‌شد، اظهار داشت: شهروندان باید هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به کالا و دام قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.