کد خبر : 3597
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کشف يک کيلوگرم مواد مخدر در ايستگاه بازرسی شهيد زارعی بهار

کشف يک کيلوگرم مواد مخدر در ايستگاه بازرسی شهيد زارعی بهار
فرمانده انتظامي شهرستان بهار، از کشف يک کيلوگرم مواد مخدر تریاک با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایوا بهار به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي حسن حيدري جو، در تشریح این خبر گفت: ماموران ايستگاه بازرسي شهيد زارعي شهرستان بهار با پايش محورهای مواصلاتي، سرنشين يک دستگاه خودرو سواري حامل مواد مخدر را شناسایی و خودرو را توقيف کردند.

وي افزود: در بازرسی از این خودرو که از استان هاي غربي عازم استان تهران بود، يک کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

دستگيري سارق ساختمان هاي نيمه کاره در بهار

به گزارش ایوا بهار به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي حسن حيدري جو، در تشریح این خبر بيان داشت: در ساعات پاياني شب و در پي تماس يك شهروند با پليس 110 شهرستان بهار مبني بر ورود مشکوک 2 فرد ناشناس به محوطه يک ساختمان در حال ساخت در يکي از محلات شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: با حضور ماموران پليس در محل، 2 سارقي که در حال سرقت و بارگيري شير آلات و لوله اتصالات ساختماني نيمه کاره بودند شناسايي و در اقدامي ضربتي دستگير شدند. اين مقام انتظامي تصريح کرد: سارقان دستگير شده پس از انتقال به کلانتري به بزه انتسابي اعتراف کردند و با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شدند.

سرهنگ حيدري جو در پايان با اشاره نقش موثر مشارکت و همياري مردم با پليس در کاهش و پيشگيري از جرایم، از شهروندان خواست: ضمن رعايت هشدارهاي انتظامي در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح شهر با تماس با شماره 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.